неделя, 12 август 2012 г.

Selena яде.Според нейните фенове,това вреди на фигурата на звездата!


 Вчера в Лос Анджелис Selena Gomez беше забелязана да яде!Според папараците,това било новина и веднага я пуснали по списанията.Веднага щом някои от феновете й го видели помислили,че тя ще напълнее!В интервю направено днес в 8:00 местно време певицата и актриса споделя,че просто е била гладна и видяла ресторант.Влязла там и взела малка порция храна.Звездата обясни,че няма да стане дебела и няма защо феновете й да се тревожат за нея,фигурата и това какво и как яде тя."Няма проблем,не се тревожете,това ми е едно от първите хранения от снощи,така че не се тревожете.А и аз не искам да дебелея,защото ми предстоят роли,а и съм звезда,така че никога не бих изневерила или навредила на своята фигура.това е най-ценното за мен след семейството и приятелите ми"-сподели звездата в интервюто.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Както се вижда на снимката Selena си е взела много малко количество храна.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~