събота, 15 юни 2013 г.

Интервю с Революция Z за посетителите на блога

Предлагаме ви да прочетет интервюто, което направихме за фсички фенове на сериала. Очаквайте две нови интервюта утре - с Мона от Революция Z и с Майли сайръс. Помощникът ни Луйс вече пътува към Лос Анджелис, от където ще вземе интервюта от Тейлър Суифт, Селена Гомез и One Direction, които най-вероятно ще качим другата събота  и неделя.

1.Харесва ли ви екипа, с който работите?
Иван Иванов:На мен да. Те са много мили и лично на мен много ми помагат, когато имам нужда.
Джулия:Те са всичко за мен. С тях прекарвам повечето си време и се чувствам страхотно сред тях.

2.Обмисляте ли бъдещето си след Революция Z?
Джулия:Аз смятам да продължа да се занимавам с музика, тъй като уча в НАТФИЗ.
Иван Тишев:Аз си имам планове, които няма да споделям още.
Никола:С Джулия сме заедно в НАТФИЗ, така че където е тя там съм и аз.

3.Чувствате ли се близки помежду си?
Иван Иванов:Откакто започнахме снимките всичко е различно, така че да!
Никола:Мисля, че да. Всички са страхотни и се радвам, че го познавам.

4.Освен от сериала, публиката знае ли ви от другаде?
Никола:Аз играя постановки в театъра.
Джулия:Преди около 10 години участвах във формата "Бон-бон".

5.Какво ще кажете за персонажа си?
Иван Тишев:Специално Боби е много несериозен. В някои случаи с него не си приличаме.
Джулия:Аз харесвам Ани. Т е и мила и забавна.
Иван Иванов:За мен, Филип е готин и умен човек. Радвам се, че си хвана гадже.
Никола:За Тино няма какво да кажа, освен че е пич. Но ме издразни, че се съгласи с Боби да излъже Ани.

6.Кой или какво ви накара да се явите на кастинг?
Джулия:Приятелката ми Михаела.
Никола:Приятелят ми Стоян.
Иван Тишев:Главно семейството и приятелите ми.
Иван Иванов:Учителят ми по барабани и желанието да се запозная с нови хора.

7.Намерихте ли си най-добър приятел от сериала?
Иван Тишев:Иван Иванов и Никола. С джулия се познаваме от деца.
Иван Иванов:Джулия и Ванката тишев.
Джулия:Мона, Никола и Иван Иванов.
Никола:Всички главни актьори. Както и Ели Колева (тази, която играе Криси - гаджето на Филип).

8.В новия сезон ще има ли нови песни?
Никола:Разбирасе, че да! мисля, че ще са три.

9.А как ще се казват?
Джулия:Знаем само името на първата, но няма да го кажа.

10.А поне ще кажете ли дали ще направите клипове към тях?
Иван Иванов:Най-вероятно на втората.
Джулия:Същност на втората или третата.
Никола:Не се знае. Може на всички.

11.Какво ще кажете на тези, които искат да са като вас?
Джулия:Бъдете се бе си и не подръжавайте на никого.
Никола:Почувствайте себе си!
Иван Тишев:Покажете вашата същност!
Иван Иванов:Раздавайте се на 110 процента и да не ви пука!!!

12.Къде е следващото ви участие?
Джулия:На 15 юни сме в Обзор на откриването на "Антураж".

13.И за последно какво ще кажете на всички ваши фенове?
Джулия:Аз много ги обичам и най-вече искам да благодаря на феновете си от ask.fm и най-вече на Ели, Невена и на Джулиян и Теодора, с които се надявам да се видим в Обзор. Те са причината за участието ни там! Обичам ги!
Никола:Аз няма да съм толкова дълъг в отговора си. Ще кажа само, че много ги обичам!
Иван Иванов:Аз ви обожавам. Всичките сте страхотни.
Иван Тишев:Обичам ги. Много целувки!