понеделник, 24 юни 2013 г.

ИНТЕРВЮ С TAYLOR SWIFT ЗА ФЕНОВЕТЕ НА БЛОГА

Сега вече имате и 3/5 интервю с една от многото любимки на тийнейджърите. Русокосата тейлър суифт. Наскоро излезе парчето и с Ед Шийран - Everything has changed и сега прочетет какво казва тя за работат по парчето и за сътрудничествот с Ед.


1.Какво е да работиш с Ед Шийран?
Чувството е страхотно. Той е супер и с него се работи много лесно.

2.След клипа към "Everything has changed" ще работиш ли по нещо ново?
Да, разбирасе. Скоро мисля да почна.

3.Как реши да работиш с Ед?
Откакто той е на сцената сме приятели. Един ден той ми се обади и категорично заяви, че иска да работим заедно и ето, че нещата се случиха.

4. Къде снимахте клипа?
Снимахме го в училището, където е учила майка ми.

5.В клипа, вие с Ед сте родителите накрая. Трwдно ли е поне на снимки?
В този случай не. Избрахме тези деца нарочно. Ема и хари са много мили, слушат и помагат. С тях работата също е лесна!

6.Колко дни снимахте клипа?
Четири, защото на втория ден аз много се лигавих и бsх несериозна!

7.Как дойде идеята ти за песента?
Ами просто така. Повечето ми песни са вдъхновени от любов, но не и тази.

8.Как избрахте децата.
Ема е моя племенница, но далучна. Все пак, пак имаме връзка. Досега не се виждахме много, а тя ми е казвала, че ми е огромна фенка. това бешевъзможност да се опознаем и да се видим. А Хари го видяхме съвсем случайно.

9.С Ед смятате ли да направите някое друго съвместно парче?
Разбирасе, че да! Много ще се радвам, отново да работя с него!

10. Според теб стана ли хит песента?
Не толкова голям. Може би само сред феновете ми. Не мога да кажа...