понеделник, 6 август 2012 г.

                                       Selena отново си направи фотошоп-кичури




  Selena явно много обича да си прави фотошоп-кичури защото отново си направи такива.Тя качи в туитъра си стара своя снимка с направени лилави,сини,розови кичури."Тъй като не искам пак да си променям косата в реалния живот я направих на фотошоп-харесва ли ви?На мен много."-написала Selena Gomez в един от своите Twitt статуси като сложи снимката,която виждате в ляво на новината.Според доста очевидци на фотошоп-кичурите на Selena тя го прави,за да спре да тъжи за Justin Bieber.Другото което певицата сподели в Twitter е-"Радвам се,че сега се снимам в Teen Vogue.Работата много ми харесва и се радвам,че ме поканиха!На снимачната площадка всички ми казват едно и също-"Sel ти си направена от злато."Радвам се,че е така,наистина ми харесва как се отнасят с мен и се радвам,че всички мои приятелки като Demi Lovato,Miley Curus,Tailor Swift и още други са с мен и ме подкрепят на снимачната площадка."-споделя тя за приятелките си.