понеделник, 20 август 2012 г.


Джъстин Бийбър: Феновете ми наричат пениса ми Джери


Канадският поп певец Джъстин Бийбър не се срамува да говори за размера на мъжкото си достойнство.
Пред американски журналист изпълнителят признал, че членът му си има име и обяснил какво означава то.
"Да, феновете ми наричат пениса ми Джери, което е много смешно", признал Джъстин Бийбър, пише bliasak.bg.
На въпроса защо точно Джери, тийнейджърът скромно обяснил: "Ами баскетболистът Джери Соколоски е най-високият мъж в Канада. Според почитателите ми съм супер надарен".
Междувременно Джъстин Бийбър сподели, че половинката му Селена Гомес е реагирала изключително спокойно на твърденията на 20-годишната Марая Иътър, която неотдавна заяви, че е родила дете от него.
"Селена ме попита дали съм чел нещата, които се пишат за мен в Интернет, аз й казах, че са пълни глупости. Това беше, тя ми повярва и не сме го обсъждали повече", разказал тийн идолът.
(Новините изпратени от hotnews.bg за този блог)