събота, 13 октомври 2012 г.

Justin Bieber идва у нас?

Както знаете в момента Джъстин има Европейско турне и тъй като доста български репортери го питаха дали ще дойде и у нас,за жалост той казваше "не".Но на скорошните награди на MTV той заяви още,че обмисля лятото на 2013 да дойде в България,защото му писнало да го питат дали ще дойде у нас.Концертът все още се обмисла,за това и крайните резултати още не са готови."Не съм сигурен дали ще дойда,с екипа още обмисляме нещата и тъй като 4 април е крайния концерт от Европейското ми турне и ще бъда много изтощен още не знам дали да потвърдя участието си в България,но се надявам да дойда да разгледам,но няма да ми е за пръв път,когато бях на посещение при Селена разглудах много малка част и ме впечатли,както може би ако дойда ще ме впечатлят Белийбърите в България!