събота, 15 юни 2013 г.

Интервю с Мона за феновете на блога

Сега ви предлагаме да прочетете интервюто с Мона, което тя прие да направи специално за посетителите на блога ни. Съвсем скоро ще публикуваме интервю, взето от нашия приятел Луйс в Париж с Тейлър Суифт, което вече е готово само трябва да го обработим.

1.Как започна кариерата си?
Повечето ми фенове, знаят че кариерата ми не започна от "Революция Z", а от "Мonte music".

2.Какво правиш за феновете си
Много неща. Скоро направих картички с афтограф за тях!

3.Мислиш ли за нов клип?
Скоро ще почна да работя по ново солово парче и смятам да ви хареса.

4.Имаш ли най-добър приятел от сериала?
Да, Джулия!

5.Трудно ли ти е да играеш ролята на Мира Кадиев?
Повечето казват не и не е така, но при мен наистина не е трудна. Мира е обратното на мен, така че просто правя обратното на това, което попринцип бих направила!

6.Как реши да се явиш на кастинг?
Един ден, моят продуцент дойде при мен и ми разказа за кастинга и за сериала. Попита ме дали искам да се явя и аз реших да пробвам!

7.Мечтала ли си някога да си певица?
Честно казано не!

8.За теб хубаво ли е да живееш без семейството си?
Не много, но нямах избор. Аз съм от Силистра и трябваше да се преместя в София, за да работя с "Monte music".

9.Колко татуировки имаш?
Четири, но смятам да си правя пета!

10.Какво ще кажеш на феновете си?
Че много ги обичам и, че на 6 юли(събота) имам концерт в Sofia live club от 18:00 часа и се надявам с някои от феновете да се видим там!