понеделник, 24 юни 2013 г.

ИНТЕРВЮ СЪС SELENA GOMEZ ЗА ФЕНОВЕТЕ НА БЛОГА

Сега дойде ред на предпоследното интервю с г-ца Гомез. Да видим какво е интересното около нея. Кога ще има нова песен, и коя е българката, която ще се снима със Сел скоро?


1. Не отдавна излезе песента ти "Come and get it", като дебют от доста време. Как се чувстваш?
Тази песен набра доста популярност. Чувствам се страхотно след успешно парче.

2.А какво ще ни кажеш за най-новото си творение "Slow down"?
Ами, написах я сама. Не беше трудно, не казвам, че беше и лесно.

3.А ще снимаш ли клип към нея?
Към тази песен незнам, но скоро ще снимам нов клип, в който ще се снима една българка!

4.Коя е тя, ако не е тайна?
Тя е на моите години. Следи ме на почти всички концерти в Европа и винаги е най-отпред. Таньорка е и се казва Катрин.

5. А как реши точно това момиче да се снима?
На един от концертите ми в Париж, в изпълнение на "Come and get it" тя единствена знаеше танца и го танцуваше без нито една грешка - перфектно!!!

6.Смяташ ли да направиш концерт в България?
Засега не съм мислила, но никой не знае за по-нататък.

7.Преди около година и няколко песеца ти беше там. хареса ли ти?
Да, беше хубаво. Красиво е и дано пак дойда. за жалост разгледах малка част от страната ви.

8.А как преодоля заметресението?
Същност дори не усетих. трябваше майка ми да ми каже. (смее се)

9.А каква телевизия гледаше, ако не е тайна?
Гледах националната българска телевизия - когато даваха, че съм пристигнала и настанила в хотела и за феновете които чакаха пред прозореца ми. но най-много гледах The Voice, тогава много пускаха "Love you like a love song" и "Hit the lights".

10.Сега се отклоняваме от тази тема за българия. Какво смяташ да правиш лятото?
След 4-ти август съм свободна и ще ходя на море с майка ми и сестра ми!

11.А как е новата ти сестричка?
Та е супер. Мама иска да я кръстим Ашли, но още не е сигурна. Тя се роди на 13 юни.

12.Скоро почваш турне. къде ще е то?
Ще почна от Ню Йорк, после половината Канада и в Бразилия. След това продължавам с 11 страни от Европя и завършвам в Азия с Индия, Япония и Китай.

13.И за последно ще имаш ли нова фотосесия?
Да, на 10 юли е първата от сега. Тя е за новото списание на Америка - "Beauty".