сряда, 26 юни 2013 г.

ИНТЕРВЮ С МАЙЛИ САЙРЪС ЗА БЛОГА

Ето, че дойде ред и на Майли. С нея ще си поговорим малко за новия и клип и за други неща, естествено. Но аз да не издавам - прочетете го.


1.Как се чувстваш дни след премиерата на "We can't stop"?
Чудесно. Радвам се за това мое завръщане след доста време.

2.Спроде теб тази песен има ли голям успех?
Да!Досега има милиарди сваляния.

3.Къде снимахте клипа?
В моята къща в Лос Анджелис.

4.Трудно ли беше заснеманието?
Не, изобщо! Екипа беше супер както винаги и сериозен.

5.В клипа има много неприлични движение от твое име. Как чувстваше докато ги правеше?
Ами...добре. това е новата Майли - това съм новата аз.

6.Кой най-много те поздрави след издаването на "We can't stop"?
Семейството, приятели и роднините ми.

7.Имаше ли хейтове към песента?
Имаше, но не ми се говори много за тях.

8.А нараниха ли те те?
Не изобщо. На човек не трабва да му пука какво мислят за него. както една приятелка винаги ми е казвала - недей да ти пука какво мислят другите за теб, важно е какво мислиш ти за тях.

9.Имаше ли гафофе по време на снимките?
Да, но с ъвсем малко.

10.Скоро ще има ли ново парче?
Надявам се да има. Още нямам идеи, а и има време.

11.А албум?
Когато издам 3 песни, тогава ще почна работа по албума - съдържанието.

12.Вярно ли е,че сматаш да правиш съвместно парче с One Direction?
Още не съм много сигурна, а и Хари не иска мног, май!

13.Ще правиш ли турне?
Когато издам албум, да!

14. А кои страни смяташ да включиш?
Ами мисла да започна с Южна и Северна Америка, после в Азия и накрая в Европа.

15.А планираш ли концерт в България?
Като малка съм идвала и е много красиво. Незнам кои държави ще са от всеки континент, но да се надяваме и България да е в списъка!

16.А само в София ли си идвала?
Не само. На морето във Варна и в Пловдив, доколкото знам е втората по големина в България.

17.А на колко беше и по какъв повод беше тук?
Бях с баща ми, защото майка ми беше на командировка. Баща ми и маше концерт тук и не можеха да ме оставят, защото бях едва на 8 или 9 годинки.