понеделник, 30 юли 2012 г.

                 Selena Gomez & The Shene-историята
 Още от малка красавицата е искала да има нова група  списание Elle  разкрива историята й в интервю прочетете го...




Elle:Разкажи ни защо толкова си искала да имаш своя група.


Selena:Защото когато бях на 11 слушах една група с вокалист-момиче!Песента ми хареса но когато видях,че екипът на вокалистката са мъже реших и аз да свормирам група и събрах всичките си приятели!


Elle:И как сега 9 години по-късно ти си постигнала това?


Selena:Малко след участието си в "Магьосниците от Уейвърли Плейс" когато правеха филма трябваше да изпея песента за филма направих го и когато я изпях цялата те казаха "Момиче ти имаш уникален глас" и тогава ми хрумна идеята те да станат моя група!


Elle:А как измислихте името на бандата?


Selena:Ами дълго време мислехме за името и накрая те решиха да се кръстят "The Shene".


Elle:На тях харесва ли им да работят с теб?

Selena:(смее се)Ами дано,има ли сме много караници!

Elle:Като например...?



Selena:Ами повечето са смешни като например миналата година бяхме на ресторант и за десерт си бяхме поръчали кифли с шоколад-5!Но от ресторанта по по грешка ни бяха дали 6 и се скарахме кой да вземе последната кифла!!!!


Elle:И накрая кой победи?


Selena:Накрая всички бяхме на мнението,че аз трябва да я взема защото съм вокалистката,шефката и момичето в групата!



Elle:Беше ли щастлива?


Selena:(смее се)Да!