вторник, 31 юли 2012 г.

                        Селена Гомез:Така изглеждам преди да снимам Hit the lights      


   Преди да снима първата версия на песента Hit the lights в гримьорната си Selena Gomez успява да се добере до лаптопа си и да сподели снимки преди заснемането екипът на този блок намериха снимка от Twitter на Selena Gomez и я изтеглиха:"Ето тук съм преди втората сцена в която съм сред растения и с розови,сини и червени изкуствени кичури" пише звездата под тази снимка!А часове преди премиерата на видеото в Америка красавицата закъсня за прожекция с цели 30 минути,но въпреки това младите фенове на тийнейджърката бяха доволни от изявата!Причината за закъснението на Selena бе малката й сестра,която тя трябваше да води на лекар!"Плановете ми се объркала мислих,че няма да се бавя но за жалост закъснях и наистина съжалявам на тези,които ме чакаха половин час!!!!"-Пише звездата в социалните мрежи след като свърши прожекцията на Hit the lights.Но за да се извини на феновете присъствали на откриването певицата(забележете!!!! )дала телефонния си номер!Ще ми се да присъствах на откриването,което забравих да кажа е било в Лос Анджелис(Los Angelis).