неделя, 23 септември 2012 г.

Джъстин Бийбър: Мама ми липсва


Джъстин Бийбър навърши 18 години, но разкри, че майка му му липсва, когато не са заедно.
Макар,че до не отдавна певецът е искал да се освободи от нейното присъствие,днес Джей осъзнава, че когато е на турне, Пати му липсва.
"Наистина ми липсва, особено сега, когато вече съм на 18. Преди, когато бях около нея през цялото време, ми идваше до гуша и очаквах с нетърпение да си тръгне.
А сега съм по-скоро "Мама кога си идва?", понеже не я виждам вече толкова често. Странно е колко бързо нещата се променят", казва Джъстин, цитиран от VirginMedia.com.
Идолът на милиони тийнейджърки по света всъщност до голяма степен дължи кариерата си на амбициозността на майка си, която сама пуска негови изпълнения в YouTube с надеждата да бъде забелязан и в крайна сметка точно това се случва.
Наскоро Пати, която ражда едва на 18-годишна възраст, призна, че след като родила сина си, решила да не се обвързва с мъж, докато Джъстин на навърши 18. Сега изглежда това самоналожено ограничение е отпаднало и тя ще си позволи да се погрижи и за себе си.
Междувременно се радва на връзката на Джъстин със Селена Гомез,която смята за изключително подходяща за него.