петък, 16 ноември 2012 г.

Селена Гомез:"Ако не бях певица щях да съм майка"


Селена Гомес е признала в интервю за американско списание, че ако не беше станала певица, в момента щеше да е майка с две деца.
"Майка ми беше самотна майка и винаги ни е било трудно. Обичам Тексас и факта, че израстнах там. Но ако бях останала там, сега щях да се чудя как да се грижа за две деца, който щях да съм родила", разкрила още звездата.

Междувременно Селена Гомес беше избрана за жена на годината на списание "Глемър". Лъскавото модно списание удостои тийнейджърката с почетната титла "Жена на 2012 г." Според редактора на изданието Селена е икона, неподвластна на времето. "Тя е харесвана както от юноши, така и от зрели жени. Селена е пример за подражание и представител на съвременната красота", казаха още редакторите на списанието.